MKB Ondernemingen

(Midden >10 werknemers)

De zorgen om uw administratie worden volledig uit handen genomen.

U ontvangt alle benodigde informatie om uw bedrijf goed te kunnen leiden en eindelijk kunt u focussen op de kernactiviteiten van uw onderneming, uw passie.


De werkzaamheden kunnen onder andere de volgende zijn:


ADMINISTRATIEF

Aansturing administratieve medewerker(s), indien aanwezig

Salarisadministratie, arbeidscontracten, verlofadministratie, personeelsverzekeringen, ziekteverzuim

Bedrijfsverzekeringen (onderhoud en invullen jaarlijkse premieberekeningen)

Jaarafsluiting

Beheer financieel pakket


BEGROTING EN RAPPORTAGES

Opstellen budgetten, onderhoud budgetten en afwijken bespreken

Periodieke managementrapportages (maand/kwartaal)

Periodieke forecasts

Opstellen liquiditeitsprognoses

Jaarrekening (indien nodig)


BELASTINGDIENST/FISCAAL

Aangifte Inkomstenbelasting(IB)

Aangifte Vennootschapsbelasting (VPB)

Aangifte Omzetbelasting (OB)

Aangifte Intra Communitaire Prestaties(ICP)

Aangifte Omzetbelasting in het buitenland

Aangifte Loonbelasting (LB)


Behalve de financiële administratie is er voldoende ervaring om duidelijkheid in inkoop-en verkoophistorie te verkrijgen.

De diverse wensen en mogelijkheden zijn bespreekbaar, neem contact op met Accountable Almere.