De zorgen om uw administratie worden volledig uit handen genomen.
U ontvangt alle benodigde informatie om uw bedrijf goed te kunnen leiden en eindelijk kunt u focussen op de kernactiviteiten van uw onderneming, uw passie.
De werkzaamheden kunnen onder andere de volgende zijn:
ADMINISTRATIEF
Aansturing administratieve medewerker(s), indien aanwezig
Salarisadministratie, arbeidscontracten, verlofadministratie, personeelsverzekeringen, ziekteverzuim
Bedrijfsverzekeringen (onderhoud en invullen jaarlijkse premieberekeningen)
Jaarafsluiting
Beheer financieel pakket
BEGROTING EN RAPPORTAGES
Opstellen budgetten, onderhoud budgetten en afwijken bespreken
Periodieke managementrapportages (maand/kwartaal)
Periodieke forecasts
Opstellen liquiditeitsprognoses
Jaarrekening (indien nodig)
BELASTINGDIENST/FISCAAL
Aangifte Inkomstenbelasting(IB)
Aangifte Vennootschapsbelasting (VPB)
Aangifte Omzetbelasting (OB)
Aangifte Intra Communitaire Prestaties(ICP)
Aangifte Omzetbelasting in het buitenland
Aangifte Loonbelasting (LB)
Behalve de financiële administratie is er voldoende ervaring om duidelijkheid in inkoop-en verkoophistorie te verkrijgen.
De diverse wensen en mogelijkheden zijn bespreekbaar, neem contact op met Accountable Almere.