Zelfstandig ondernemer

Accountable Almere gaat (periodiek) met de administratie aan de slag en zorgt voor adequate management-informatie, zodat bijsturen op uw marges, BTW afdracht, debiteuren etc. direct mogelijk is.


Administratie

U levert de administratie (maximaal) per BTW aangifteperiode aan, wij zorgen voor de BTW aangifte, een financiële rapportage en bespreken de cijfers met u. Is uw administratie te groot om aan te leveren, dan is op locatie werken geen probleem.


Correspondentie

Als zelfstandig ondernemer heeft u geen tijd of de kennis niet, om met diverse (overheids-) instanties te communiceren, dit kan u uit handen geven.


Debiteurenbeheer

Het is vervelend als uw klanten de openstaande facturen niet betalen, dit soort gesprekken voert u liever niet en kan de relatie zodanig verstoren, dat een volgende verkoop er niet meer in zit. Wij kunnen het debiteurenbeheer verzorgen, bellen de openstaande facturen na, zorgen voor kopiefacturen en sturen aanmaningen. Op deze manier kan u het juiste gesprek blijven voeren met uw klanten.


Jaarafsluiting

Aan het eind van het boekjaar is uw administratie up-to-date en kan (indien nodig) de jaaraangifte direct gemaakt worden. Dit kan bij uw eigen accountant, wij zorgen dat de administratie klaar voor aangifte wordt aangeleverd bij de accountant, hier heeft u geen omkijken meer naar.  Accountable Almere kan de jaarrekening en belastingaangifte ook verzorgen, dit is echter geen verplichting.


Prettige communicatie, zoals de slogan aangeeft: Administratie persoonlijk gemaakt!

De communicatie is open, gemakkelijk, persoonlijk. Alle administratieve werkzaamheden zijn bespreekbaar.

Maak u administratie transparant en helder, neem contact op met Accountable Almere.